DOJAZDY

Szanowni Państwo!
Bardzo prosimy o uzupełnienie do końca czerwca br stosownych dokumentów, wszystkich Rodziców, których dzieci będą objęte przewozem w roku szkolnym 2024/2025. Dotyczy to uczniów klas 1 – 8, czyli i tych którym przysługuje całkowity zwrot kosztów jak i z częściowa dopłata. Dokumenty, które należy złożyć:

  • “Oświadczenia o odległości od szkoły”
  • “Wniosek o zwrot kosztów przejazdu dziecka do szkoły”
  • “Wniosek o dopłatę do biletu miesięcznego zakupionego u przewoźnika, w przypadku gdy uczeń ma przekroczone kilometry określone w ustawie”

Rodziców przyszłych klas pierwszych, uprzejmie prosimy również o ich wypełnienie.

Powyższe dokumenty można składać w następujący sposób:

  • osobiście w sekretariacie (codziennie w godz. 8.00 – 14.00, można uzupełnić druki na miejscu  – należy podać numer konta bankowego)

Uwaga!
Prosimy o dokładne wypełnienie wniosku i złożenia podpisów z obu stron, w wyznaczonych miejscach.

Informacja dla rodziców uczniów dojeżdżających:

1) dowozem zamkniętym  z Zajazdu objęta jest tylko grupa dzieci z klas I – III Szkoły Podstawowej,  których  odległość domu od szkoły jest większa niż 3 km; pozostali uczniowie mają zapewnione bezpieczeństwo, bo mogą korzystać  z nowego chodnika wzdłuż drogi krajowej,

2) uczniowie klas I – III z Gruszowca, Porąbki i Zadziela, których odległość domu od szkoły jest większa niż 3 km będą dowożeni przewozem zamkniętym, tak jak w poprzednich latach,

3) uczniowie klas IV – VIII spełniający wymogi  do zwrotu  kosztów dowozu do szkoły przez lokalny samorząd mogą korzystać  z transportu publicznego  – firmy „Limbus” lub innego przewoźnika –  wykupując bezpośrednio u przewoźnika bilet miesięczny, a następnie ubiegać  się o zwrot poniesionych kosztów.

Przypominam, że  pełny zwrot kosztów dowozu otrzymują uczniowie, których odległość od szkoły jest większa niż 3 km – w przypadku uczniów klas IV szkoły podstawowej i większa niż 4 km – dla uczniów klas V –  VIII szkoły podstawowej. Pozostali uczniowie dojeżdżający mogą korzystać z programu przyjętego uchwałą Rady Gminy Dobra w 2012r. „Bezpieczna droga do szkoły” i starać się o zwrot kosztów wykupionego biletu  z następującą dopłatą:

1. Dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w przedszkolach i szkołach podstawowych oraz uczniów klas I-IV szkół podstawowych, jeżeli droga wynosi:

a) od 2.600 metrów do 3.000 metrów – dopłata 80 % ceny biletu

b) od 2.200 metrów do 2.600 metrów – dopłata 60 % ceny biletu miesięcznego

c) od 1.800 metrów do 2.200 metrów – dopłata 40 % ceny biletu miesięcznego

2. Dla uczniów klas V-VIII szkół podstawowych , jeżeli droga wynosi:

a) od 3.400 metrów do 4.000 metrów – dopłata 80 % ceny biletu miesięcznego

b) od 2.800 metrów do 3.400 metrów – dopłata 60 % ceny biletu miesięcznego

c) od 2.200 metrów do 2.800 metrów – dopłata 40 % ceny biletu.

Kursy dojazdów i odjazdów odbywają się wedle poniższego harmonogramu:

zerknij na naszego facebooka!

DZWONKI LEKCYJNE
1

8:00 – 8:45

2 8:55 – 9:40 
3 9:50 – 10:35
4 10:45 – 11:30 
5 11:50 – 12:35
6 12:50 –13:35
7 13:45 – 14:30
8 14:40 – 15:25

BIBLIOTEKA

Szkolna biblioteka jest czynna w:

Poniedziałek   7.30 – 8.55,   9.40 – 14.30

Wtorek             7.30 – 10.45,   11.30 – 14.30

Środa                7.30 – 14.30

Czwartek          8.00 – 8.55,   9.40 – 14.30

Piątek                7.30 – 9.50,   11.30 – 13.55

PSYCHOLOG I PEDAGOG

Pani Monika Cichoń – szkolny psycholog jest dostępna w s. 16:

  • wtorek – 11.10 – 15.40
  • czwartek – 7.30 – 15.30
  • piątek – 12.10 – 15.40

Pani Bogumiła Gacal – szkolny pedagog jest dostępna w s. 16:

  • poniedziałek – 13.30 – 15.00
  • wtorek – 8.00 – 14.30
  • środa – 9.00 – 15.30
  • czwartek – 8.00 – 14.30
  • piątek – 7.30 – 8.30

lokalizacja

Dobra 1, 34-642 Dobra
pow. limanowski

kontakt ze szkołą

telefon: 18 333-00-09
e-mail: spdobra1@gmail.com